Răspunsuri

2014-09-14T17:06:49+03:00
Nu stiu care sunt principalele cauze dar iti zic cate ceva:                                               In ciuda transformarilor economice care au dus la dezvoltarea comertului si industriei ,organizarea societatii franceze era anacronic divizata de trei stari:nomilimea,clerulsi a treia stare(restul populatiei).Avand un trai din ce in ce mai apropiat,burghezia,educata de  spiritul filosofiei iluministe si avand exemplu recent al revolutiei americane ,ar fi dorit sa-sa-si asume o parte din  responsabilitatea politica.Sper k te-a ajutat.

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-14T21:28:43+03:00
Absolutismul francez-Politica externa
1 au cauza criza absolutismului francez
2 cucereau colonii
3 razboaele pe care le-a pirtat ludovic al 15-lea au fost perdute
4 razboaele au subestimat economiea tarii si ai saracit poporul

1 5 1