1) Rezultatul calculului 2ori (-7)-(-14) este.... .
2) Cel mai mare divizor comun al numerelor 45 si 30 este .... .
3) Lungimea laturii patratului avand perimetrul de 12supra2 cm este ....... cm .
Ms si va rog rezolvarea completa ms :D

2

Răspunsuri

2014-02-13T16:41:19+02:00
2 ori(-7)-(-14)=0       2.   5    3. latura= 1.5
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-13T16:43:33+02:00
1) 2*(-7)-(-14) = -14+14 = 0
2) descompunem numerele: 45=5*3^2; 30=2*3*5; (30;45)=3*5=15
3) P=12/2=6 cm; P=4L ⇒ L=1,5 cm.
1 5 1