Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-14T18:08:23+03:00
Dragostea de tara este dragostea pt semenii tai, pt poporul tau. tara in care traiesti este cea in care te dezvolti ca personalitate. ea detine cele mai frumoase amintiri, cele mai frumoase momente din viata, persoane dragi. cind mergi pe strazile unde ai copilarit iti aduci aminte de momentele hazlii pe care le petreceai cu prietenii. ( cv idei sper ca tiam sugerat si te vor ajuta)
13 4 13
2014-09-14T18:18:07+03:00
Dragostea de tara ...... pentru mine e totul.Dragostea de patrie e cel mai nobil lucru pe care il poate simti o fiinta omeneasca. Ce este dragostea de patrie? Miar trebuie o eternitate ca sa redau tot cemi sopteste inima despre patrie.Dragostea de patrie e dragostea de pragul casei in care teai nascut,de vatra focului si de cuptorul la care  teai incalzit iernile aspre cu zapada scinteietoare spulberata de vinturi.Dragostea de patrie sunt cei mai frumosi ani ai copilariei si adolescentei care te duce lent pe aripa tineretii,apoi a batrinetii.Pentru ea ,patria ,au luptat stramosii nostri lasind pentru ea dovada adevarata a iubirii catre ea insasi singele lor si lacrimile amare a apropiatilor.Patria e cel mai sfint lucru ,e locul in care mereu te poti intoarce din strainatate,ea te apara,te incalzeste sub aripa ei,si te iubeste mai mult decit orice
11 4 11