Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-14T16:09:59+03:00
N+c=1470
nuci= 470  mai multi decat caisi
 
1470:2=735
 
caisi = 735-470=265
nuci = 1470-265= 1205
  
verificare- 1205+265= 1470
1 5 1
2014-09-14T16:21:34+03:00
Deci, daca scadem din 1470 pe 470 ne da 1000, atunci il impartim pe 1000 la doi si ne da 500care ne arata cai caisi sunt in livada.dupa care il adunam pe 500 cu 470 si ne da 970, care sunt nucii.
                    Si am terminat problema!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!