Cuvintele care : Coincid ca forma , dar intre ele caror sensuri nu exista nicio legatura se numesc...........
Au forma diferita , dar sens identic sau asemanator...........
Au forma diferita si sensuri diametral opuse...........

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-14T15:52:44+03:00
Cuvintele care  : Coincid ca forma , dar intre ele caror sensuri nu exista nicio legatura se numesc....omonime.......
Au forma diferita , dar sens identic sau asemanator.....sinonime...... 
Au forma diferita si sensuri diametral opuse.....antonime.....
2 5 2
  • Utilizator Brainly
2014-09-14T15:53:18+03:00