Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-14T15:52:37+03:00
Idei pentru eseu:
-recreatiile sunt importante pentru elevi deoarece exista o mica pauza in care elevul isi mai poate repeta o data pentru ora care urmeaza;
-recreatiile ii ofera timp elevului sa ia o gustare
-elevul se odihneste in timpul pauzei
Idei pt eseu:
Comentariul a fost şters
Recreatiile sunt importante pt elevi deoarece in timpul accesta el isi poate repeta lectiile , poate manca, bea, merge la wc, si se poate juca putin dupa care sa aiba mintea limpede pt urmatoatea oră.
2014-09-14T16:07:27+03:00
Copiii se bucura la recreatie fiinca le place sa invete dar sa faca si paze in care sa se odihneasca