Răspunsuri

2014-09-14T16:03:48+03:00
Pentru ca nu hiberneaza si are blana foarte groasa si are temperatura corpului  variabila
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-14T21:10:01+03:00
Pisica depinde mai putin de variatiile temperaturii din cauza ca temperatura corpului sau este direct proportionala cu temperatura mediului deci ea este un animal homeoterm iar sopirla verde este un  animal cu singele rece deci un animal poichiloterm
8 4 8