Răspunsuri

2014-09-14T15:21:58+03:00
100%-65%=35%
35%..................................175
100%............................................X
X=100×175/35
X=100×5
X=500
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-14T15:24:19+03:00
Suma initiala = 100 %
Elevul a cheltuit 65% , deci a mai ramas cu 35 %⇒ 35% din suma initiala = 175 lei
De aici ecuatia :  \frac{35}{100}  · x = 175 lei ⇒
                           ⇒0,35 x= 175 lei ⇒ x = 175 : 0,35 =500 lei 
Deci suma pe care o avea elevul initial este de 500 lei.
3 5 3