Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-14T15:10:30+03:00
Danut=615:3=205
Vlad=205-7=198
Danut+Vlad=205+198=403
Andrei=615-403=212

Da sa te apuci bine de invatat
mai aveam un ex si nu îl stiam
eu mai am teme
Azi le am termina cu greu ca le las la sfarsit
mersi
  • Utilizator Brainly
2014-09-14T15:14:41+03:00
1. \ \ Cat\ \ a\ \ sarit\ \ Danut\ \ ? \\ \\   \frac{1}{3} din 615=615:3*1=205\ \ cm \\  \\ 2. \ \ Cat\ \ a\ \ sarit\ \ Vlad  ? \\  \\ 205-7=198\ \ cm \\  \\ 3.\ \ Cat \ \ a\ \ sarit\ \ Andrei  ? \\  \\ 615-205-198=212\ \ cm
Ce clasa esti ca nu inteleg ce inseamna *
inseamna inmultit sau ori
Si care e