Spunetemi va rog niste idei la eseul cu titlul --A citi inseamna a de scoperi calea de acces la sufletul cartilor.... ajutatima va rog!!!!!

2
va rog
Comentariul a fost şters
am catat si imi mai trebue ru nu stii

Răspunsuri

2014-09-14T14:37:16+03:00
Uite diste idei 

ca o floare gingasa mi-a aparut in cale cartea
cartea este o zeita care te ajuta ca ajungi mai presus de dorintele tale
aceasta zeita te conduce intr-un labirint lasandu-te sa ii descoperi tainele 
Sper sa te ajute am avut mai demult o tema si am luat de acolo.
cu placere
eu fak la limba romina si nu mai eveam ideii
sunt niste idii minunate
si eu fac la romana niste lecturi poate mai gasesc cateva
aha ok
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-14T14:44:06+03:00

desi multi tineri in zilele noastre opteaza pentru cartile online, romanul clasic nu se va compara niciodata cu un manuscris de pe internet. in primul rand, cartea tinuta in mana transmite mesajul sau mult mai clar si concis decat cele de pe site-urile frecventate. In al doilea rand, un roman online ar putea sa fie transcris gresit iar unele informatii sa fie pierdute pe tot parcursul procesului, astfel ca actiunea si personajele risca sa fie schimbate si caricaturate fara nici un folos. in opinia mea, consider ca un roman citit in persoana este mult mai profund decat cele online si ca, pentru a ajunge la acea experienta de viata din sufletul cartii, trebuie sa citesti cu pasiune si dorinta apriga din interior.
ms
cu placere, este un eseu argumentativ care o sa iti trebuiasca la bac eu am facut filologie si am avut de a face cu asa ceva daca mai ai nevoie de ajutor cu cea mai mare placere
ms