Răspunsuri

2014-09-14T14:23:46+03:00
NOI:
 ·Astăzi Maria vine pe la noi.
 ·Pantofii sunt noi?
POST:
 ·Acesta este un post radio.
 ·Bunica mea ţine post negru.
VII:
 ·Oamenii sunt vii.
 ·Astăzi mergem să culegem struguri din vii?
17 4 17
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-14T14:36:27+03:00
Noi: A trecut multa vreme de cand nu m-am mai gandit la noi.
       Intotdeauna merita sa traiesti noi aventuri!
Post: Bunica spune ca a tine post inseamna a avea grija de suflet.
         Tocmai am aflat ca este un post liber la banca, ar trebui sa mergi la un interviu!
Vii: Toamna se merge la cules de vii pentru ca recolta este numai buna de prelucrat.
     Niciodata sa nu te temi de oamenii mori, pentru ca doar cei vii iti pot face rau.
17 4 17