petrw poti te rog sa-mi dai un raspuns mai repede, adica nu te supara doar ca ma grabesc si parerea ta consta mult pentru mine
Oceanul Pacific este mai cald decat oceanul Indian :)

Răspunsuri

2014-09-14T14:12:50+03:00
Dupa parerea mea este mai cald oceanul indian deoarece este mai aproape de ecuator
\

oceanul pacific deoarece in apele lui sunt situati multi vlcani subacvatici si la eruperea lor apa se incazeste
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-14T14:47:40+03:00
Apa Oceanului Pacific este în medie putin mai caldă decât apa Oceanului Indian.
1 5 1