NUMERELE CARE SE ADUNA............
ADUNARE REPETATA.............
2+1,DE EXEMPLU,VA ROG AJUTATIMA,ESTE URGENT

2
poi ce iti cere ?numerele care se aduna se numesc termeni......dar care este enuntul corect?
Pai este rebus
aaaaaaaaaaaaaaaa
asteapta

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-14T13:47:36+03:00
Numerele care se aduna=termeni
adunarea repetata=inmultire
8=moft
numai stiu
altceva mai ai?ca tre sa ies
atat,multumesc
cu placere
2014-09-14T13:48:24+03:00
NUMERELE CARE SE ADUNA....TERMENI........
ADUNARE REPETATA...INMULTIRE.....