Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-17T18:55:14+03:00
[ Spaniola ]  Es verano, durante el calor de julio, cuando todas las criaturas eran felices, yo estaba en el bosque, con la familia. Sun, mensajero verano, abrazan la tierra con sus rayos. Granos de cerros multicolores fácilmente hacia la izquierda y la derecha, el viento balanceándose ligeramente. Combina oídos devorados en su camino. Las mariposas volaron con gracia a lo largo de las hormigas a que sean más fáciles, flores fragantes escuchaban cada elogios recibió de abejas, grillos ofrecen las guitarras para la noche, y las hojas bailaban en la música ligera brisa del viento. Canciones interesantes de aves hace que toma siestas por ahora. Estando de pie vigilia sobre la corona del bosque el árbol más viejo parecía un trofeo gigante. De repente, los arbustos empezaron a moverse de forma extraña. Tomé el corazón en los dientes y me acerqué lentamente. Primero pensé que era una bestia. Cuando hay, que daba miedo ser un conejo asustado. Traté de atraparlo, pero él huyó. Fue fascinante en aquel día, y mis padres prometieron que iba a traer en el bosque.
[ Romana ] 
Este vara, in timpul caniculei din luna iulie, cand toate fiintele erau fericite, ma aflam la marginea padurii, alaturi de familie.Soarele, mesagerul verii, imbratisa pamantul cu razele lui.Granele de pe dealurile multicolore se miscau lin in stanga si in dreapta, in unduirea usoara a vantului. Combinele mistuiau spicele in calea lor.Fluturii zburau gratios pe langa furnici, pentru a le mai usura munca, florile  parfumate ascultau fiecare lauda primita de la albine, greierii isi acordau chitarele pentru seara, iar frunzele dansau pe muzica usoarei adieri a vantului.Cantecele patrunzatoare ale pasarilor te faceau sa atipesti pentru moment.In timp ce statea de veghe deasupra padurii, coroana celui mai batran copac semana cu un trofeu urias.Deodata, un tufis a inceput sa se miste straniu. Mi-am luat inima-n dinti si m-am apropiat incet. Prima data m-am gandit ca este o fiara. Cand colo, fiinta inspaimantatoare era un iepuras bagat in sperieti. Am incercat sa-l prind, dar acesta a fugit.Totul a fost fascinant in acea zi, iar parintii mi-au promis ca ma vor mai aduce in padure.