Răspunsuri

2014-09-14T13:15:00+03:00
Radical din 18 = 3radical din 2
radical din 50= 5 radical din 2
radical din 200= 10 radical din 2
apoi le adunam: 3 radical din 2+ 5 radical din 2+ 10 radical din 2=18 radical din 2
Sper ca te-am ajutat:)
trebuie sa le scazi nu sa le aduni
scz...atunci da minus 12radical din 2...si inca o data scuze
nu trebuie sa-ti ceri scuze pentru ca ai gandit bine si asta e tot ce conteaza
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-14T13:21:15+03:00
√18-√50-√200=3√2-5√2-10√2=-12√3
2 5 2