Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-14T13:15:16+03:00
-Buna ziua. As dori niste paine feliata, daca aveti.
-Nu, numai avem. Dar avem nefeliata la 1 leu.
-Dati-mi 2 paini nefeliate si o sticla de suc de portocale.
-Poftiti. Face 5 lei.
-Multumesc. La revedere!
-La revedere!
am nevoie de unul mai lung aproximativ 15-20 rinduri va rog
foloseste din ce am facut eu aici replici.
poti scrie despre o vizita undeva sau o discutie la cafenea care ar fi vorba despre ce s-a mai auzit la televizor in ultimul timp.
ok multumesc :)
2014-09-14T13:16:10+03:00
-buna,girafa!
-buna, copacule!
-as vrea sa-ti spun ceva
-desigur spune-mi ce vrei
-as vrea sa te rog sa nu-mi mai mananci frunzele.
-ar de unde sa mananc
-poti manca iarba,cu fiecare frunza mancata eu ma ofilesc mai repede.
-desigur, voi face tot ce pot
-incearca iarba cum ti se pare?
-este delicioasa ,multumesc