Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-14T13:10:09+03:00
A fi la gerunziu- fiind
a incepe la participiu- inceput
a parea la modul gerunziu- părând
a descurca la supin-de descurcat
Sprer ca te-am ajutat:)
da mai ajutat :)
ma bucur:)
sa aceptiti cererea de prietenie
scz am gresit unpic nush ce am :)
am acceptat-o
2014-09-14T13:10:41+03:00
"a fi":-modul gerunziu:fiind
 "a incepe":-modul participiu:de inceput
"a parea":-modul gerunziu:parand
"a descurca":-modul supin:descurcat
       
a fi la gerunziu- fiind
a incepe la participiu- inceput
a parea la modul gerunziu- părând
a descurca la supin-de descurcat
Sprer ca te-am ajutat:
Mersiiiii e felul meu de ati multumiiii :)))))))