Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-14T12:43:37+03:00
Predicatul verbal arata o acțiune Ex El merge la cinema Predicatul nominal este format din verbul predicativ si nume predicativ Ex:El este frumos.(este frumos) Mai raspunde la întrebările cum este? Ce este?
2 5 2
2014-09-14T13:50:57+03:00
Predicatul verbal SE EXPRIMA PRINTR-UN VERB PREDICATIV
noi dansam
predicatil nominal este alcatuit din verb copulativ+nume predicativ
ex: Ana este cantareata