Stabileste timpul verbelor din enunturile de mai jos:a.Unchiul Joe i-a spus lui Manny ceva care a schimbat totul.b.Situatia este destul de tensionata intreTati si unchiul Joe.De fapt,scapase de scutece cu doar cu vreo doua saptamani in urma.

2

Răspunsuri

2014-09-14T12:35:42+03:00
A spus timpul perfect compus A schimbat perfect compus Este -prezent Scăpase mai mult ca perfect
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-14T12:36:19+03:00
Predicativ,predoicativ,copulativ,predicativ.
1 5 1