Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-14T12:40:07+03:00
A fair exterior is a silent recommendation - un exterior ingrijit este o recomandare tacita/subinteleasa.

Aici poti sa vorbesti putin despre aparente, despre modul in care judecam oamenii dupa aparente, ce impresie ne lasa o persoana imbracata intr-un anumit fel.
De ex, o fata care merge la scoala sau la un interviu pt un job imbracata foarte sexy, foarte vulgar, machiata ca pt o seara in club etc. Prima impresie nu este una foarte placuta, si chiar daca persoana respectiva poate e foarte competenta si desteapta, poate n-o vei lua foarte in serios, si parca nu vei dori s-o angajezi, tocmai datorita infatisarii ei.
Pe de alta parte, o persoana imbracata decent iti va lasa o impresie mai placuta, chiar daca poate nu este atat de calificata.
1 5 1
2014-09-14T14:58:58+03:00


ca sa scrie un eseu in engleza legat de o expresie, gandeste-te mai intai cum se traduce acea expresie(in cazul tau, un exterior bun este o recomandare tacuta) si dupa te gandesti la exemple din viata de zi cu zi( ATENTIE foloseste cat mai multe argumente pro si contra ca sa sustii eseul bine)

de exemplu eu cred ca se refera la obiectele care au un aspect bun si care pot fi bune sau nu, functionale sau nu, dar se poate referi si la oameni cu aproximativ aceleasi argumente. sper ca ti-am fost de ajutor