Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-14T12:28:07+03:00
1 min = 60 sec in (SI)                                                               
timp de o secunda frecventa oscilatiilor =2                                    
A=4 cm                                                                                               
_________________________
R-s: 120 oscilatii complete
(scuze, dar nu pot sa scriu formulele)
2014-09-14T12:43:35+03:00
Se da:                         Rez-re:
A=4cm=0,04m                                                     T=                v=1
T=1 min                                                                   n                     T