Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-14T11:10:18+03:00

AB² = AC² + BC²        AC = BC   ⇒ 96 = 2 BC² ⇒ BC²=48⇒BC=AC =4√3  AΔABC = AC·BC/2 =48/2 = 24m²
1 5 1
2014-09-14T11:13:22+03:00
Triunghiul e isoscel iar catetele sun congruente dupa teorema lui pitagora aflam cu cit e egal o cateta 
ac=m de exemplu si bc=m
 ab²=ac²+bc²
(4√6)²=2m²    96=2m²    m²=48   m =√48   m =√4*6 m =2√6 
aria triunghiului isoscel dreptunghic este egal cu catetele la patrat impartit la 2   si este egal cu (2√6)² /2=24/2=12 metri patrati

stai ca ma gresit
nu am descompus radicalul din 48 corect e 4radical din 3 my mistake