Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-14T10:32:28+03:00
El se produce in jurul datei de 20 martie-principala
cand longitudinea astronomica a acestuia revine la valoarea de zero grade"-subordonata completiva  circumstantiala de timp
5 4 5
2014-09-14T10:34:22+03:00
El se produce in jurul datei de 20 martie 1/ PP Când longitudinea astronomica a acestuia revene la valoarea de zero grade. 2/ps