Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-14T05:07:58+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
T = 4s
A = 8cm
t = 2 min = 120 sec.
Nu putem calcula viteza deoarece pendulul nu are viteza constanta
Putem calcula viteza medie:
Vm = S / t = 8 cm/ 4 sec  = 2 cm/sec

Pentru timpul de 120 secunde avem:
S = Vm * t  = 2 cm/sec * 120 sec = 240 cm * sec / sec = 240 cm




2 5 2
2014-09-14T08:13:16+03:00
T reprezinta timpul in care se executa o oscilatie completa. In timpul t se executa n=t/T oscilatii. In timp de o oscilatie pendulul parcurge de 4 ori amplitudinea (dus extrema dreapta, intors, dus extrema stanga, intors!)
Deci S=4*A*n=4*A*t/T
Daca A e dat in cm obtii S in cm!
Succes!