Răspunsuri

2014-09-13T23:52:27+03:00
Iti faci prieteni, inveti cum sa te comporti intr-o societate, ...
1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-14T00:05:16+03:00
Punctajele scolare ne definesc astfel incat sa ne dam seama ca nu toti suntem la fel si ne diferentiaza din punct de vedere intelectual , astfel incat , mai tarziu , fiecare dintre noi trebuie sa-si descopere menirea pentru a merge mai apoi pe" drumul" dorit.
1 5 1