Te ajut eu
Ok
Dupa terminarea liceului,ca orice visator,voi incerca sa fac o facultate buna,una utila!Apoi,voi incerca sa-mi iau o slujba.........ceva la care ma pricep,sa nu imi fie greu.Apoi pe bani obtinuti de la slujba voi lua o masina,pe viitor imi voi lua o casa..imi voi intemeia o familie frumoasa!Ca orice alt om,am si eu visuri,mai mari sau mai mici!Dar familia si slujba,sunt esentialele vietii!
Mersi..
=) Sper ca te-am ajutat,da-mi te rog un vot..si un multumesc...am nevoie de ele ca sa pot posta

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-13T22:01:49+03:00
Eu, dupa terminarea liceului as vrea sa incep o facultate pentru am ma apuca de o meserie serioasa.as vrea sa fac facultatea de drept, imi place foarte mult si sunt de parere ca toti ar trebui sa faca ceea ce le place.
2 4 2
2014-09-13T22:03:04+03:00
Dupa ce voi termina liceul si voi avea note bune la bacalaoreat am de gind sa plec la universitate unde voi invata de medicina caci aceasta e profesia mea dorita.acolo ma voi starui sa curajos istet si activ la teme si ore.imi voi face prieteni noi si pe vecie care ne vom deschide secretele noastre unice si vom povesti unul altuia despre viata noastra..astept cu nerabdare sa plec  cit mai repede la universitate
2 3 2