Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-13T21:51:47+03:00
A,b,c-masurile unghiurilor

a,b,c   dp cu 12,6,12

a/12=b/6=c/12=k
a=12k
b=6k
c=12k

12k+6k+12k=180
30k=180
k=6

a=12*6=72 grade
b=6*6=36 grade
c=12*6=72 grade
4 5 4
2014-09-13T21:53:06+03:00
A/12=b/6=c/12=k
a/12=k⇒a=12k
b/6=k⇒b=6k
c/12=k⇒c=12k
a+b+c=360⇔12k+6k+12k=180⇔30k=180⇔ k=6⇔a=72
                                                                               b=36
                                                                               c=72
2 5 2