Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-13T21:46:34+03:00
Nu exista nimic mai de pret pentru un popor decit graiul matern,deoarece acesta este pamintul prin care respira tot neamul si suflarea in care se contopeste limba romana.Ca oamenii sa inteleaga ce spui,atita timp cit traiesti intr-o tara trebuie sa te inveti, sa vorbesti aceeasi limba ca oamenii din jurul tau, astfel nu vei putea purta o comunicare normala.Fiecare dintre noi ar trebui sa vorbeasca limba romana mai cultural in fata strainilor,dovedindu-le celor din urma si un semn de admiratie si mindrie atit pentru oamenii in virsta cit  si pentru generatia viitoare.Ca sa dam dovada ca avem dreptate, ca suntem oameni cu carte si destepti, avem respect fata de patrie, limba si niam.
2014-09-13T21:53:17+03:00
Ai putea incepe asa: Limba cu care te nasti si pe care o vei tine minte toata viata va fii mereu in sufletul tau. De cand eram mici si pana am crescut am auzit in jurul nostru  aceata limba si astfel incetul cu incetul am invatat-o  si asa a intrat in sufletul nostru....
Si ai termina asa: In concluzie  limba cu care te nasti va fi mereu in sufletul nostru.
Sper ca ti-am dat o idee si ca te-am ajutat!