Răspunsuri

2014-09-13T22:32:11+03:00
Schema nu pot sa o ti-o fac, doar sa o explic:
-fa un cerculet ca punct de plecare
-deseneaza o linie in sus si langa ea poti sa scrii 5N
-apoi o linie la stanga, langa ea scrie 3V
-si inca una mica in jos, 1S
Turisti au parcurs:5+3+1=9 Km in total
5 4 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-14T01:08:35+03:00
                 3 km   vest  _______|
                         1 km |              |
                          sud  |              | 5 km nord
                                                |
                                                |       
                 5 + 3 + 1 = 9 km au parcurs turistii
                                      







4 4 4