Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-13T21:54:15+03:00
Egalezi numaratorul si numitorul cu 0.
1-3x=0⇒ -3x=-1⇒x= \frac{1}{3}
x=0

faci tabel:
x                              -inf     0        \frac{1}{3}  +inf  
1-3x    se anuleaza in 1/3(pui 0 dedesubt). de la -inf la 1/3 ai ++++++,de la 1/3 la +inf ai ---------                                                     
x se anuleaza in 0. de la -nf la 0 ai ------,de la 0 la +inf ai +++++++++
 \frac{1-3x}{x} ----/+++0---    ( imparti semnele:  + la - da -,+ la 0 da /,-la + da -)

rezultatul:  x∈(-inf; 0) reunit cu ( \frac{1}{3} ;+inf)


2 5 2
2014-09-14T01:15:36+03:00