Răspunsuri

2014-09-13T20:00:15+03:00
 Raspuns :1+2+3=>6
                 \/ + 3 =>6
                 3+3=>6
  6( 7,8,9,10........infinit)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-13T20:18:01+03:00
In oricare 3 numere consecutive gasim un numar divizibil cu 3
In oricare 2 numere consecutive gasim un numar par si un numar impar.
=> in oricare 3 numere connsecutive gasim cel putin un numar par.
=> Produsul oricaror 3 numere consecutive este divizibil cu 2 si cu 3.
=> Produsul oricaror 3 numere consecutive este divizibil cu 6.
 

 
1 5 1