Răspunsuri

2014-09-13T17:54:24+03:00
In opinia mea, clasa mea ar trebui sa viziteze o manastire este pentru faptul ca in acest mod se poate crea o conexiune sufleteasca cu Dumnezeu. Pe de-o parte,pacea si linistea sufleteasca s-ar putea intinde ca un voal peste colegii mei, deschizandu-le ochii si mintea. Pe de alta parte,venirea la o manastire devine un act potrivit unui bun crestin, astfel clasa mea, realizeaza o marturie a credintei in Dumnezeu.
19 4 19
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-13T17:54:48+03:00
1)Deoarece manastirea este un lacas sfint
2)deoarece copii in ziua de azi numai la  calculator stau si au uitat de credinta in dumnezeu
3)Deoarece noi suntem viitorul acestui popor si fara credinta oamenii ar murea

27 4 27