INTR-o sala era un Număr de copii.Dupa ce pleacă un sfert din ei,apoi intra un număr egal cu jumătate din numărul celor Rămași,se constata ca sunt 339 de copii.Cati copii au fost la început?

2
Sigur ai scris bine datele? Mai verifica o data!
Am verificat si eu cred ca e gresia si am stat 4 ore la ea.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-13T17:43:36+03:00
x- \frac{x}{4} + \frac{3x}{2} =339
4x-x+6x=339x4

9x=1356
x=150,(6)


aceasta este rezolvarea dar cred ca undeva datele sunt gresite
1 5 1
2014-09-13T17:47:12+03:00
X-nr de copii

x/3 -o treime pleaca

x-x/4= (3x-x)/3= 2x/3 -au mai ramas

2x/3 :2= 2x/3 * 1/2= x/3 -au mai venit

2x/3+x/3 = 339  

3x/3=339

x=339  copii

In loc de 'dupa ce pleaca un sfert' trebuie scris dupa ce pleaca o treime.