Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-13T17:16:19+03:00
de exemplu afi
imperfect= eu=eram
                 tu=erai
                 el/ea=era
                  noi=eram
                 voi=erati
               ele ei=erau
 perfect=eu=am fost
           tu=ai fost
             ea/el=a fost
         noi=am fost
           voi= ati fost
         ele/ei=au fost
perfect simplu=eu=fuseii
                     tu=fusesi
                   ea/el=fuse
                     noi=fuseram
                     voi= fuserati
                     el /ea=fusera
mai mult ca perfectu=eu=fusesem
                               tu=fusesesi
                               el/ea=fusese
                                 noi=fuseseram
                                 voi=fuseseram
                                 ele/ei=fusesera

2014-09-13T22:33:48+03:00
Vb imp:eu cantam,tu cantai,el canta,noi cantam,voi cantati,ei cantau.Vb perfect compus:eu am cantat,tu ai cantat,el a cantat,noi am cantat,voi atiu cantat,ei au cantat.Vb mai mult ca perfect:eu cantasem,tu cantasesi,el cantase,noi cantaseram,voi cantaserati,ei cantasera.Vb perfect simplu:eu cantai,tu cantasi,el canta,noi cantaram,voi cantarati,ei cantara