Răspunsuri

2014-09-13T16:54:06+03:00
                                              O intamplare deosebita                                                           E o dimineata de vara. Carabusul s-a trezit cu chef de plimbare . Incotro s-o apuce ?            In dreapta lui este o femela carabus care pleaca spre florile cele multicolore. El se gandeste sa plece dupa ea. O urmarete dar intr-un final iese din tufis afara. Femela carabus este simpatica si frumoasa pentru a se potrivi cei doi . Carabusul se pune langa ea si o intreaba daca vrea sa fie prietena lui. Ea ii graieste ca da. Acesta o conduse pana in fata casei ei . Ea il invita la o cina . El intra si se aseza pe un scaun de lemn . Carabusa il pofti cu prajiturele si suc . Cei doi mancara ,baura ,si vorbira despre prietenia lor. Atunci ei se imprietenisera mai bine pana cand dintr-o data intra un alt carabus pe care il chema Maroso . Acesta era sotul carabusei .Maroso nu stia cum a aparut masculul carabus la sotia lui acasa. Ea ii facu cunostinta lui Maroso c carabusul mascul . Ceresit-o adica masculul carabus spuse ca e incanat de cunostinta,dar e prea tarziu asa ca trebuie sa plece acasa . Era suparat ca Karana adica carabusa era cu Maroso . Atunci carabusa ii spuse sa nu fie suparat ca intr-un tarziu v-a gasi el pe cineva de care se v-a indragosti si vor fi impreuna pana la adanci batraneti...
cam prea lung dar gasesc o cale sa il scurtez
OK)))
intr-o zi un baiat sarac traia intr-o casuta,la marginea padurii.
este o zi frumoasa de vara.Carabusul sa trezit cu chef de plimbare.Incotro so apuce ?El s-a gandit sa mearga la prietenul lui.Dar prietenul lui nu era acasa.S-a gandit unde sa mearga,a spus ca merge la al prieten.Nice el nu era acasa.S-a simtit tris.Dintr-o data i-a aparut prietenii.I-a intrebat unde au fost.Ei i-au raspuns ,ca au mers la el sal caute.Dar el a priceput nu in fiecare zi trebuie sa merga la plimbare. SPER CA TE-AM AJUTAT.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-13T22:40:36+03:00
E O DIMINEATA DE VARA,CARABUSUL SA TREZIT CU CHEF DE PLIMBARE.INCOTRO SO APUCE?A STAT EL SI SA GANDIT SA MEARGE LA LICURICI,PRIETENUL SAU,ZIS SI FACUT,MERGAND EL ASA SE INTALNI CU UN PUI.ACESTA SE PREGETEA SA IL MANANCE.-STAI,NU MA MANCA.GANDESTETE CA SI TU AI FOST MIC CA MINE.AM SI EU O MAMA,ASA CUM SI TU AI.-BINE,HAI CA TE IERT.CARABUSUL PLECA MAI DEPARTE SI AJUNSE LA LICURICI.IA POVESTITI  SI ACESTUIA INTAMPLAREA .LICURICIUL IA SPUS CA DE EL ESTE MAI BN PT CA IESE DOAR NOAPTEA AFARA SI NU I SE POATE INTAMPLA NIMIK RAU.SI ASA AU HOTARAT IMPREUNA SA IASA AMANDOI DOAR NOAPTEA AFARA

3 5 3