Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-13T16:27:14+03:00
In dialogul tau scrii despre o fetita si un baietel ce vorbesc despre natura. Cam asa: ei stateau pe o banca din parca si era toamna, ei sa-u luat de vorba ce frumos zboara pasarele ce frumos cad frunzele colorate care se astern ca o mantie pe paminul nostru drag, si continui tot asa, cu vreo citeva idei
2 3 2
2014-09-13T19:25:23+03:00
_salut Ion!
_salut alex!
_vreau sa-ti dau o veste nu prea buna.
_spune!
_am fost ieri in padure si am vazut multe deseuri si am hotarat sa mergem maine sa facem ordine, vrei?
_cu placere maine te astept!
_la revedere!!!
_la revedere!!!