Răspunsuri

2014-09-13T16:17:23+03:00
Pentru pasarile calatoare zborul este foarte important. daca nu ar zbura ele nu sar mai numi calatioare. iar daca nu ar zbura nu ar supravietui deoarece ele nu rezista frigului iernii de aceea ele pleaca in tariile calde . in incheiere daca nu ar zbura pasarile calatoare nu ar egzista

nustiu daca e chiiar bun
Mie imi place ))simplu dar frumos..
atunci ma bucur
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-13T17:51:35+03:00
Daca pasarile calatoare nu ar mai zbura ele am pieri de frig datorita temperaturilor extreme din tinpul iernii fiindca ele nu sunt obisnuite cu frigul.Ele au nevoie de hrana pe care nu o gasesc aici pe timpul iernii.
1 5 1