Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-13T16:08:46+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
0,75= \frac{75}{100}=\boxed{\frac{3}{4}}
0,75 = 75pe100. pentru ca nu are cum sa pui 075 pe 100 ....sper ca te-am ajutat
2014-09-13T16:08:57+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Raspunsul este 75 supra 100 

4 2 4