Răspunsuri

2014-09-13T16:36:39+03:00
Daca ABC este isoscel inseamna ca AB si AC sunt congruente si cum AD este inaltime rezulta ca este si mediana , mediatoare , bisectoare etc . deci de aici rezulta ca BD = DC 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-13T16:48:01+03:00
Inaltimea AD, imparte triunghiul isoscel ΔABC, in 2 triunghiuri:  ΔABD ai ΔACD

<B = <C
<ADC = <ADB = 90°
=> <BAD = <CAD fiind complementare cu unghiurile <B si <C care sunt egale
AB = AC
Inaltimea e latura comuna
Suntem in cazul de congruenta, LUL
=>  triunghiurile:  ΔABD ai ΔACD sunt congruente
=> BD = CD
=> D este mijlocul laturii BC.


2 4 2