Răspunsuri

2014-09-13T15:43:12+03:00
Adverbul 'degeaba' are forme doar pentru gradul pozitiv deoarece este incorect sa trecii verbul la gradul comparativ sau superlativ, s-ar spune 'mai degeaba, la fel de degeaba' care sunt forme incorect gramaticale.
7 3 7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-13T15:45:09+03:00
Nu poti zice mai putin degeaba, mai mult degeaba, la fel de degeaba etc. e incorect.
Pentru ca el in sine este la un grad de comparatie