Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-13T15:03:27+03:00
4kg= 40hg

200m=2 hm

360l= 3600dl

24cm= 240 mm


1 5 1
2014-09-13T15:03:53+03:00
  4 kg=40  hg                                                                                                                       200m=2hm.                                                                                                                360l=3600.dl....                                                                                                                 24cm=240..mm.