Completeaza enunturile: a)............................................. fixeaza planta in sol b)............................................sustine frunzele, florile c)...........................................pregatesc hrana plantei d)...........................................produc fructele

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-13T14:29:21+03:00
A) radacina

b)tulpina

c)frunzele

d)florile
Comentariul a fost şters
Multumesc Miky 93 esti un geniu
n-ai pentru ce ;)
2014-09-13T14:30:05+03:00
A) Radacina fixeaza planta in sol .
b)Sustine frunzele , florile - tulpina
c)Pregatesc hrana plantei - frunzele
d) Produc fructe- florile
1 5 1