Menționează ce parte de vorbire este fiecare dintre
cuvintele subliniate din text:

Scurt şi butucănos, acest
peşte marin prezintă abilităţi extraordinare pentru a vâna.

Peştii care înoată
în apropiere, atraşi fiind de mişcarea „undiţei”, sunt înghiţiţi imediat de cea
mai rapidă gură de vertebrat de pe pământ. În şase miimi de secundă Peştele undiţar poate să-şi lărgească gura de
12 ori mai mult decât în mod normal, putând astfel înghiţi o pradă mult
mai mare decât el.


2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-13T14:18:26+03:00
Extraordinare-adjectiv propriu-zis
a vana-verb la infinitiv
care-pronume relativ
astfel-adverb de mod
1 5 1
2014-09-13T14:49:55+03:00
Extraordinare= adjectiv propriu-zis
  
a vana= verb predicativ la modul infinitiv

care=pronume relativ

astfel=adverb de mod