Observa locul unde isi face cuib o pasare calatoare din localitatea ta.Ce intreprinzi pentru a-l pastra pina la revenirea pasarii?Prezinta o informatie cit mai atractiva pentru doritorii de a desfasura astfel de actiuni.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-13T14:06:33+03:00
Eu de exemplu ias pune in fiecare zi mincare as ppastra cuibul , nu i las strica si nu as deranjao deoarece ea poate sa plece
Eu as ingrijio pentru ca este suflet .Nu as alungao pentru ca este o fapta urata
2014-09-13T14:14:10+03:00
Si ei i-as da de mancare as ingrijio i-as da apa o supraveghez i-as curata cuibul
6 2 6