Cristi doreste sa cumpere o canapea noua. Pretul canapelei este 850 lei, la care se adauga TVA 24%. Cristi are pe card 1000 lei.
a) Ii ajung banii de pe card pentru a cumpara canapeaua respectiva?
b) Cati lei i-ar mai trebui pentru a cumpara canapeaua?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-13T14:00:23+03:00
24/100x850=204-scumpirea
850+204=1054
a)1054>1000,deci nu i ajung
b)1054-1000=54(lei ii mai trebuiesc)
2014-09-13T14:06:23+03:00
24%din 850=204lei tva
850+204=1054lei costa  canapeaua
a)nu,1000<1054
b)1054-1000=54lei i-ar mai trebui