Explica folosirea virgulei in enunturile: Asculta, baiete, eu nu pot sa sufar copii. Pentru mine copiii nu sunt nimic altceva decat niste prostovani galagiosi, niste nesuferiti care strica totul....

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-13T13:31:29+03:00
Asculta, baiete, eu nu pot sa sufar copii. -delomiteaza un subs in cazul vocativ de restul enuntului
Pentru mine copiii nu sunt nimic altceva decat niste prostovani galagiosi, niste nesuferiti care strica totul....-marcheaza o apozitie
2014-09-13T13:32:02+03:00
Virgula,semn grafic, s-a folosit in secventa citata pentru a desparti un substantiv comun simplu in cazul vocativ de restul enuntului.

Virgula, semn de punctuatie,s-a folosit in secventa citata pentru a desparti o apozitie explicativa de restul propozitiei.
1 5 1