Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-13T12:27:49+03:00
Pentru ca se afla pe coada avionului are aceasi viteza ca avionul adica 100 km/h
in raport cu avionul 0 km/h,iar in raport cu pamintul 100 km/h
Comentariul a fost şters
cu 100 km/h
dupa parerea mea ambele variante ar fi bune,daca ar fi precisa intrebare si s-ar intreba fata de cine sa se calculeze viteza ciinelui atunci ar fi super
Comentariul a fost şters
2014-09-13T12:30:45+03:00
Nici o viteza cainele cade de pe avion la 100 km
nu este o problema de logica,de matematica,si se neglijeaza faptul ca cade
Comentariul a fost şters