Răspunsuri

2014-09-13T12:12:06+03:00
2m......2m.............2h
2m......5m..............x

x=2*2/5= 4/5= 0,8h

2m........5m.........0,8h
y..........5m..........5h

y=2*0,8/5= 1,6/5= 0,32 -> un muncitor
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-13T12:16:07+03:00
2 muncitori --------- 2 ore ----------2 metri              ( impartim orele la 2 )

2 muncitori ---------1 ora -----------1 metru              ( impartim muncitorii la 2 )

1 muncitor ----------1 ora ---------- 0,5 metri            ( inmultim muncitorii cu 10 )

10 muncitori --------1 ora ---------- 5 metri               ( inmultim muncitorii cu 5 )    

50 muncitori ------- 5 ore ---------- 5 metri              R: 50 muncitori -- in 5 ore sapa 5 m