Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-13T11:53:46+03:00
Raspunsul e usor. Umpli vasul de 4 litri. Il torni in cel de 9 . Mai faci asta o data. Avem 8 l in cel de 9 l. Umpli vasul de 4 litri si torni 1 litru in cel de 9 litri.
Golesti vasul de 9 litri
Torni cei 3 litri ramasi din primul vas in cel de-al doilea (cel de 9 litri). Mai umpli o data vasul de 4 litri si il torni din nou. Acum ai 7 litri in cel de 9 litri. Mai umpli vasul de 4 litri o data si torni 2 litri in cel de 9 litri.
Golesti vasul de 9 litri
Torni cei 2 litri ramasi din primul vas in cel de-al doilea (cel de 9 litri). Mai umpli o data vasul de 4 litri si torni din nou.
Acum ai 6 litri in cel de 9 litri. 
Sper ca te-am ajutat.
2014-09-13T11:54:10+03:00
Buna  Alexandru,
Umplem vasul de 9 litri si golim din el de doua ori cate 4 litri:
9-2·4=9-8=1
Umplem din nou vasul de 9 litri si golim din el 3 litri in vasul de 4 litri in care se afla deja 1 litru:
9-3=6
Am obtinut cantitatea ceruta de problema.
Mult succes in continuare. Spor la lucru!