Cartea este o oglindă: dacă se priveşte în ea un măgar, n-are cum să vadă imaginea unui apostol. Wystan Hugh Auden
“O casa fara carti este aidoma unei camere fara ferestre.” Heinrich Mann
“Cartile sunt calea mea catre libertatea personala.” Oprah Winfrey

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-13T11:17:25+03:00
Cartile ne sunt prieteni  statorinici .Ne sunt sfetnici  si nu ne contrazic .
Cartile care ne plac sunt si unrne pline de amintiri .
1 5 1
2014-09-13T11:19:39+03:00
“O casa fara carti este aidoma unei camere fara ferestre.” Heinrich Mann
1 3 1